Sztuczna inteligencja coraz bliżej branży wod.-kan.

Sztuczna inteligencja coraz prężniej wchodzi do przedsiębiorstw wod.-kan. W jaki sposób korzystać z AI w pracy menadżera i przedsiębiorstwach wodociągowo-kanalizacyjnych? Jak tworzyć skuteczne prompty i wykorzystywać agentów AI do automatyzacji zadań? Które aplikacje są użyteczne? Te i sporo innych zagadnień związanych ze sztuczną inteligencją znalazło się w programie szkolenia zatytułowanego „Sztuczna inteligencja w pracy managera i w firmie wodociągowo-kanalizacyjnej”, które zostało zorganizowane przez zarząd Stowarzyszenia „Lubuskie Forum Wodociągowe”.

Szkolenie otworzył wiceprezes Stowarzyszenia „Lubuskie Forum Wodociągowe” Dariusz Gusta, który powitał uczestników i życzył im merytorycznego oraz owocnego spotkania.

W czasie jednodniowego szkolenia przedstawiciele lubuskich przedsiębiorstw wod.-kan. mają okazję dowiedzieć się o możliwościach wykorzystania AI w procesach firm wodociągowych i kanalizacyjnych, a także na czym skupić się w trakcie tworzenia strategii wdrożenia narzędzi SI, jakie są szanse i ryzyka związane z wdrażaniem sztucznej inteligencji w przedsiębiorstwie.

Szkolenie odbywa się w Parku Naukowo Technologicznym Uniwersytetu Zielonogórskiego, prowadzi je Tomasz Łączkowski z firmy LEVEL 10 Tomasz Łączkowski z Zielonej Góry.

Bierze w nim udział prawie 50 osób.